Dla biznesu - marketing internetowy czyli Google dla firm - Wszystko o pozycjonowaniu

pozycjonowanie świętochłowice

Szkielet strony a SEO


Czy pozycjonując witryny internetowe warto zadbać o ich odpowiednią strukturę? Odpowiedź dobrego specjalisty od marketingu internetowego może być tylko jedna : zdecydowanie tak! Budowa strony ma wpływ na jej użyteczność, któ

Dodane: 04-06-2019 12:10
Dla biznesu - marketing internetowy czyli Google dla firm - Wszystko o pozycjonowaniu pozycjonowanie świętochłowice
ra to przekłada się na zadowolenie użytkowników i dłuższy czas spędzany na stronie internetowej. Budowa strony to także techniczne aspekty umieszczania na niej treści – struktura nagłówków, nasycenie słowami kluczowymi, umieszczenie słów kluczowych w artykule, generalnie wszystko to, co może mieć wpływ na sukces i co jest istotne z punktu widzenia tak zwanego technicznego SEO.



Jakie są różnice między SEO, a pozycjonowaniem?


Jak mogłoby się wydawać SEO oraz pozycjonowanie są tym samym, jednak nie jest to do końca prawdą. Pojęcia te chociaż zahaczają o tą samą tematykę, różnią się od siebie. Faktem jest, że obydwa te działania odnoszą się do celu, którym jest jak najwyższy wynik wyszukiwanej frazy w przeglądarce. Jaka jest więc różnica między tymi pojęciami? SEO oznacza dostosowanie strony internetowej do odpowiedniego jej postrzegania przez przeglądarkę, żeby dana strona znalazła się wysoko w rankingach wyszukiwania. Natomiast pozycjonowanie oznacza cały szereg działań podejmowanych w celu polepszenia pozycji strony, w których skład wchodzi również pojęcie SEO. Jak więc widać nie są ty pojęcia synonimiczne.


SEO na przestrzeni lat


W niniejszym artykule zastanowimy się nad tym, jak zmieniało się przez ostatnie kilkanaście lat pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach internetowych, a zwłaszcza w jednej dominującej na całym właściwie świecie wyszukiwarce – a więc oczywiście w Google. Na przestrzeni lat było ogrom zmian, z których najważniejsza to postawienie na jakość. Dziś pozycjonowanie stron opiera się w dużej mierze po prostu na wielu działaniach marketingu internetowego, które sprawiają, że dana witryna www może zdobyć wartościowe linki, być rozpoznawalna w Google, ale także wśród użytkowników. Nigdy nie wolno zapominać, że to właśnie rozpoznawalność i sprzedaż jest kluczowym zadaniem SEO, a same pozycje często w ogóle nic nie znaczą!




© 2019 http://wszystko-o-pozycjonowaniu.naprawiamy.pruszkow.pl/